• SDA_NYSA_01
    SDA_NYSA_01
  • SDA_NYSA_02
    SDA_NYSA_02
  • SDA_NYSA_03
    SDA_NYSA_03
  • SDA_NYSA_04
    SDA_NYSA_04
  • SDA_NYSA_05
    SDA_NYSA_05
  • SDA_NYSA_06
    SDA_NYSA_06
  • SDA_NYSA_07
    SDA_NYSA_07
  • SDA_NYSA_08
    SDA_NYSA_08
  • SDA_NYSA_09
    SDA_NYSA_09
  • SDA_NYSA_10
    SDA_NYSA_10
  • SDA_NYSA_11
    SDA_NYSA_11
  • SDA_NYSA_12
    SDA_NYSA_12
  • SDA_NYSA_13
    SDA_NYSA_13
  • SDA_NYSA_14
    SDA_NYSA_14

Przerwa Majowa

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, iż w dniach 29, 30 kwietnia i 02 maja 2019 biuro Opolskiej Okręgowej Izby Architektów RP będzie nieczynne.

Szkolenie Służba Zdrowia cz. 2

Szanowni Państwo,

Koleżanki i Koledzy Architekci,

 

w imieniu Opolskiej Okręgowej Rady Izby Architektów RP zapraszam na szkolenie nt. Obiekty służby zdrowia cz. 2

Rozbudowa jako metoda modernizacji szpitala. Kategorie / rodzaje modernizacji szpitala w odniesieniu do prawa budowlanego. Omówienie na wybranych przykładach modernizacji szpitali w aglomeracji śląskiej.

2019-04-24   Miejsce: Opole, ul. Szpitalna 13 Sala konferencyjna Panorama

15:30 - 15:45 Rejestracja uczestników - ciepły posiłek

16:00 - 17:15 Panel I

1.  Wprowadzenie.
2.   Kategorie / rodzaje modernizacji szpitala w odniesieniu do prawa  budowlanego.
3.   Wybrane przykłady modernizacji szpitali w aglomeracji śląskiej.

17:15 - 17:30 Przerwa kawowa

17:30 - 19:00 Panel II

Prowadzący mgr inż. arch. Krzysztof Gorgoń

Cel: Rozbudowa jako metoda modernizacji szpitala. Kategorie / rodzaje modernizacji szpitala w odniesieniu do prawa budowlanego. Omówienie na wybranych przykładach modernizacji szpitali w aglomeracji śląskiej. 

Zgłoszenia prosimy rejestrować poprzez platformę szkoleniową lub zgłaszać mailowo na adres biura OPOIA w terminie do 18.04.2019 (czwartek).

 

Z poważaniem,

Michał Szkudlarski

Skarbnik OPORIA

 

Opolska Okręgowa Izba Architektów RP

Biuro

ul. Krakowska 37 pok. 606, 45-018 Opole

tel. 77 453 22 98

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Wznowienie OC do 14 kwietnia 2019

W extranecie IARP udostępniony został elektroniczny wniosek umożliwiający wznowienie obowiązkowej polisy OC na rok ubezpieczeniowy 2019/2020. 

Wniosek należy złożyć nie później, niż do 14 kwietnia

OC pracowni o połowę tańsze 


Każdy architekt prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą będzie mógł zawrzeć dodatkową polisę OC pracowni z 50% rabatem, ale tylko do sumy 500 tys. zł. Dodatkowo otrzyma także 15% zniżki na OC obowiązkowe. Z oferty rabatowej można skorzystać wyłącznie przy składaniu wniosku o zawarcie polisy obowiązkowej

Zaloguj się do systemu IARP >> 

Jak złożyć wniosek

Aby skutecznie wznowić polisę trzeba wykonać pięć prostych kroków: 

  1. Zaloguj się na swoje konto w systemie IARP – login to zawsze numer przynależności do Izby.
  2. Wybierz zakładkę „Ubezpieczenia” i następnie „Obowiązkowe OC 2019/2020”.
  3. Wypełnij wniosek o Obowiązkowe OC i, jeśli chcesz, wnioski dotyczące dodatkowych ryzyk. Uwaga: tylko teraz możesz skorzystać z promocji na ubezpieczenie OC Pracowni Architektonicznej.
  4. Jeśli wniosek został złożony poprawnie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. W e-mailu będzie także podany numer konta, na który w ciągu 10 dni należy przelać płatność.
  5. Po zaksięgowaniu składki lub raty w systemie dostępna będzie polisa potwierdzająca zawarcie ubezpieczenia OC.

Architekci ubezpieczający się na podstawową sumę ubezpieczenia – 50 tys. euro, będą mogli opłacić składkę tylko jednorazowo, czyli 156 zł za cały rok 2018/2019. 
WAŻNE - zmiana numeru konta. Wszystkie składki za obowiązkowe OC prosimy wpłacać na konto: Alior Bank SA 38 2490 0005 0000 4600 6116 6390 
W razie pytań zawsze można skontaktować się z firmą iExpert.pl pod numerem telefonu 22 646 42 42.

Szkolenie Izba Inżynierów

 

 

 


zaprasza na warsztaty szkoleniowe


Problematyka zagęszczania i stabilizacji gruntów
w budownictwie.
Technologie i ich skuteczność.
Zasady projektowania i wykonawstwa.

 
23.03.2019 r.

Aula Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej,
Opole, ul. Katowicka 48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Witaj Opolska,

Serdecznie zapraszamy na warsztaty szkoleniowe[1]  "Problematyka zagęszczania i stabilizacji gruntów w budownictwie. Technologie i ich skuteczność. Zasady projektowania i wykonawstwa"

 

Prowadzący: Piotr Jermołowicz

 

Rozpoczęcie o godz. 10:00. 

 

Szczegółowy zakres szkolenia:

  • przepisy, normy – podstawowe określenia,
  • warunki zagęszczalności gruntów,
  • wpływ zagęszczenia gruntów na nośność i osiadanie konstrukcji ziemnej,
  • różnice technologiczne  zagęszczania gruntów spoistych i niespoistych,
  • właściwości fizyczne gruntów mające wpływ na prawidłowy proces zagęszczania,
  • badania Proctora i CBR,
  • określanie maksymalnej głębokości zagęszczania dla różnych technik,
  • stabilizacja gruntów mechaniczna i chemiczna (cementem lub wapnem) – uwarunkowania i skuteczność; Analiza wyników,
  • skuteczność działania i zakres zastosowania maszyn do zagęszczania,
  • wpływ różnych czynników na skuteczność zagęszczania gruntów,
  • różne metody kontroli właściwości gruntu zagęszczonego na budowie,
  • badania statyczne(płyta VSS) i płyty obciążane dynamicznie,
  • optymalizacja doboru technologii i sprzętu zagęszczającego w zależności od rodzaju warunków gruntowych,
  • wymagania normowe i odbiory robót.

 

Materiały szkoleniowe dostępne są TUTAJ .

 

Informacje organizacyjne:

Dojazd na spotkanie we własnym zakresie.
W terminie do 21 marca br., prosimy o zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu.

 

Ilość miejsc ograniczona.


Zgłoszenia udziału w spotkaniu prosimy kierować drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub telefonicznie do Biura Izby (77) 441 38 98.

 

 

 

[1] Usługa realizowana na zamówienie Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki, ul. Krakowska 38, 45-075 Opole. Przedmiot zamówienia: Usługa przeprowadzenia warsztatów pn. „Instrumenty efektywnego podnoszenia potencjału opolskich IOB w branży budowlanej” w ramach projektu „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 Działanie 2.3 Wzmocnienie otoczenia biznesu realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.

 

 

 

 

 

 

 45-061 Opole, ul. Katowicka 50                              e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

 

tel. 77 441 38 98                                                   www. opl.piib.org.pl

WAKAT - na stanowisko starszego inspektora nadzoru budowlanego ds.budownictwa drogowego i/lub mostowego

Ogłoszenie naboru

Opolski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Starszy inspektor nadzoru budowlanego do spraw: budownictwa  drogowego i/lub mostowego w Wydziale Inspekcji Budowlanej

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Opole

ADRES URZĘDU:

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego

ul. Ozimska 19

45-057 Opole

 

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, kontrole i inspekcje w terenie (woj. opolskie). Praca przy komputerze, kierowanie samochodem służbowym osobowym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Windy i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, drzwi w pokojach biurowych nie przystosowane do wózków inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Kontroluje obiekty budowlane w celu sprawdzenia właściwego ich utrzymania przez właścicieli i zarządców tych obiektów;
  • Kontroluje wykonywanie robót budowlanych w celu sprawdzenia ich zgodności z przepisami prawa budowlanego ,projektem budowlanym i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę;
  • Przeprowadza kontrole obowiązkowe budów, po zakończeniu robót budowlanych, w celu stwierdzenia jej prowadzenia zgodnie          z ustaleniami i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę;
  • Kontroluje przestrzeganie przepisów prawa budowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli i zarządców obiektów;
  • Prowadzi postępowania w związku z zaistniałymi katastrofami budowlanymi w celu zbadania przyczyn i okoliczności ich powstania;
  • Przygotowuje wnioski do właściwej izby samorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • Wykonuje zadania z zakresu zarządzania kryzysowego, w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania obiektów budowlanych     w razie wystąpienia czynników zewnętrznych oddziałujących na te obiekty.
  • Przygotowuje projekty pism do organów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób i podmiotów;
  • Przyjmuje interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień;
  • Kompletuje i porządkuje akta, zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: wyższe budowlane

staż pracy: 1 rok

Doświadczenie w pracy w komórce inspekcyjno-kontrolnej albo w wykonywaniu funkcji technicznej w budownictwie

Uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej i/lub mostowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie

Prawo jazdy kat. B

Znajomość przepisów Prawa budowlanego jak również związanych z nim przepisów wykonawczych, dotyczących budownictwa  drogowego i mostowego

Umiejętność samodzielnej i fachowej oceny zjawisk technicznych oraz stosowania przepisów prawa budowlanego w ramach wykonywania zadań kontrolnych w terenie.

Umiejętności redakcyjne, umiejętność obsługi komputera.

Umiejętność analitycznego myślenia

Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

Doświadczenie w zakresie problematyki prawa budowlanego

Komunikatywność,

Systematyczność,

Umiejętność pracy w zespole.

Zdolność analitycznego myślenia i selekcjonowania informacji.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny.

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy.

Kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej i/lub mostowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie

Kopia dokumentu prawa jazdy kat. B

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających

skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ / kandydatów

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 29 marca  2019 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego

ul. Ozimska 19, 45-057 Opole

lub osobiście -sekretariat WINB -pokój nr 112 z dopiskiem "oferta pracy ogłoszenie nr ......"

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Opolski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, którego siedzibą jest Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w  Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole.  

Kontakt do Inspektora Ochrona Danych – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.                                                                                                                                                                                                                                                                                 Posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji.
Dodatkowe informacje: (77) 453 18 84

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez WINB Opole, ul. Ozimska 19 na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ...............................................................................

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           (data i podpis czytelny  kandydata/kandydatki)

 

 

 

                                                                                                                                                                                                 

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych      w urzędzie,

w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie około 4 500,00 brutto+ dodatek za wysługę lat (max 20%) - max 5 400,00 brutto

Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo o kolejnych etapach selekcji. Prosimy o podanie nr telefonu lub adresu e-mail w CV.

Dodatkowe informacje pod nr 77 453 18 84, 77 441 44 15(16) wew. 13 lub https://bipwinb.e-wojewoda.pl/pl/c/ogloszenia-naborach.html