niedziela, 25 wrześniaKontakt: +48 77 453 22 98 | opolska@izbaarchitektow.pl

Szkolenie pomagające w radzeniu sobie z tzw. „trudnym Klientem”

Zapraszamy na stacjonarne szkolenie pomagające w radzeniu sobie z tzw. ‘trudnym Klientem’ (reklamacje / osoby roszczeniowe)


Szkolenie ma na celu:

  • przygotowanie Uczestników do prowadzenia rozmów z tzw. trudnymi Klientami
  • pomoc Uczestnikom w uświadomieniu sobie, w jaki sposób zarządzać emocjami Klienta oraz swoimi w trakcie kryzysowych rozmów
  • pomoc Uczestnikom w rozpoznawaniu stylu zachowań interpersonalnych oraz metod radzenia sobie z nimi
  • wdrożenie modelu 5-stopniowej obrony granic
  • zainspirowanie Uczestników do podejmowania wysiłku w budowanie relacji z Klientem
  • wdrożenie modelu zarządzania reklamacjami ze strony Klienta

Prowadzący: mgr Tomasz Markowski
Miejsce: Opolska Okręgowa Izba Architektów RP Opole, ul. Szpitalna 13
Forma: Stacjonarne
Cel: Po zakończeniu zajęć Uczestnik będzie:

  • umiał rozpoznać styl zachowań interpersonalnych rozmówcy
  • znał metody radzenia sobie z emocjami „Klienta roszczeniowego” oraz swoimi emocjami
  • umiał stosować wybrane techniki zachowań asertywnych
  • umiał stosować 5-stopniowy model stawiania granic
  • znał zasady oraz model zarządzania reklamacją Klientów i będzie umiał zmierzać do satysfakcjonującego rozwiązania sporu.

Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o zapisywanie się poprzez platformę szkoleniową lub zgłaszanie się mailowo opolska@izbaarchitektow.pl